03.09.2018

      Компания ООО «ДАРПАК» стала участником 10-ой юбилейной специализированной конференции «Private Label- 2018» которая состоялась 31 августа  2018 года, в Киев . Это ежегодная традиционная встреча ритейлеров, дистрибьюторов, производителей, а так же представителей смежных отраслей в одной уютной аудитории численностью более 300 человекю Топ-менеджеры ведущих компаний-производителей и розничных сетей, обсуждали ключевые практические вопросы: тренды и проблемы развития СТМ на территории Украины и стран ближнего зарубежья. 

       Наша компания стала одной из победителей Национальной В2В-Премии «PrivateLabel-2018» (Лучший партнер 2018 года среди производителей NONFOOD «Вклад в развитие СТМ в Украине» - единственной на территории Украины Бизнес-награды, призванной публично отметить достижения производителей в области развития СТМ и взаимоотношений с розничными сетями, а также непосредственно оценить качество их работы. 

 

06.09.2018

В  августе  2018 года компания ООО «ДАРПАК» успешно прошла сертификацию системы менеджмента качества по международному стандарту ISO 9001:2015 и получила сертификат №8О020 ISO /IEC 17021-1. Аудит был проведен органом сертификации систем управления  ГП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ».

              Наша компания является одним из ведущих украинских производителей продукции санитарно-гигиенического назначения, и  сертификация стала лучшим способом заявить нашим Клиентам о  гарантиях  выполнения и удовлетворения требований Заказчика , а также  обеспечения соответствующего качества и безопасности нашей продукции.

30.10.2014


Компанія «ДАРПАК» стала учасником 1-ої спеціалізованої конференції «Quality & Sale 2014», яка відбулася 30-31 жовтня 2014 року у Тбілісі (Грузія). Основна місія конференціі – налагодити бізнес-стосунки між виробниками та торгівельними мережами таких країн як: Україна, Казахстан, Вірменія, Грузія, Азербайджан. На даній конференції були присутні більше 200 ТОП-менеджерів компаній.


05.09.2014


Ми раді повідомити, що компанія «ДАРПАК» стала учасником 6-ої спеціалізованої виставки «Private Label - 2014», яка відбулася 5 вересня 2014 року у Києві. Це щорічна традиційна зустріч відділів ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників, які виробляють продукцію під маркою своїх рітейл-партнерів. Топ-менеджери провідних компаній-виробників і роздрібних мереж обговорювали ключові практичні питання: ефективні стратегії розвитку ВТМ на території України та країн ближнього зарубіжжя.

АУДИТОРІЯ (150 Учасників): власники і топ-менеджери провідних дистрибуційних компаній FMCG, компаній-виробників і роздрібних мереж, фахівці з розвитку дистрибуційного бізнесу в Україні та у країнах ближнього зарубіжжя.

27.02.2014


27 лютого 2014 року у Києві відбулася головна подія FMCG рітейлу України, FMCG Industry Forum 2014, який зібрав на своєму майданчику представників провідних українських торгових мереж, вітчизняних і міжнародних постачальників. Важливо відзначити, що вперше в рамках головної події FMCG рітейлу України відбулася виставка товарів повсякденного попиту від широко відомих торгових брендів та молодих торгових марок і брендів.

Вже традиційно, на закінчення FMCG Industry Forum відбулася Біржа Контрактів, яка об'єднала на переговорах інтереси постачальників FMCG-товарів і представників національних та регіональних торговельних мереж щодо поставок продукції, а також виробництва Private Label. Під час переговорів зацікавлені сторони провели ознайомчу зустріч і отримали можливість домовитися про постачання брендів і виробництво продукції під власною торговою маркою. Серед учасників Біржі контрактів були присутні представники мереж: МЕТРО Кеш енд Кері Україна, Суматра (КОСМО), Фоззі Фуд, Експансія, Еко Маркет, Андрій Оліщук, Альянс маркет, ДЦ Україна (Watsons), Новус Україна, Адвентіс.

09.10.2013


Міжнародний Виставковий Центр


VIII Міжнародна спеціалізована виставка обладнання, аксесуарів, меблів та предметів інтер'єру для готелів і ресторанів «ПРИМУС: HoReCa» відбулася у МВЦ у Києві з 9 по 12 жовтня. Виставка є єдиним галузевим оглядом, в якому беруть участь всі основні гравці українського ринку HoReCa. В її атмосфері українські готельєри та ресторатори підводять підсумки весняно-літнього сезону і будують плани на майбутній рік, знайомляться з досягненнями індустрії та технологічними новинками, обмінюються досвідом та ідеями. Стабільно зростають масштаб, престиж і популярність заходу.

06.09.2013


PrivateLabel-2013: Рітейлер та виробник: Національний проект розвитку контрактного виробництва

Розвиток ринку контрактного виробництва (ВТМ) та співпраці між його гравцями – ідея, яка 6 вересня в Києві в рамках 5-ої Всеукраїнської практичної конференції «PrivateLabel®-2013. Національний проект розвитку контрактного виробництва» об'єднала 270 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж та компаній-постачальників з 24 областей України, за участю компаній з Росії, Данії та Німеччини.

Прагнучи заробити на товарах ВТМ, мережі, все ж таки, не завжди вибирають найнижчу ціну – важливі інші показники, як, наприклад, стабільність якості товарів ВТМ протягом усієї дії контракту, можливості виробника забезпечити безперебійні поставки товарів, виконання затвердженої специфікації продукції (без спроб фальсифікувати склад товару) і т.п. У ній брали участь комерційний директор і керівник відділу продажів.